دریافت اطلاعات بیشتر و کاتالوگ   09022341133   | AR | EN

وبلاگ

مزایای شیشه هوشمند

مزایای شیشه هوشمند

شیشه های هوشمند چندین سال است که وارد بازار ایران شده اند و به دلیل برخورداری از مزایا و ویژگی های خاصی که دارند، مورد توجه طراحان و سازندگان محترم قرار گرفته اند. شرکت شیشه هوشمند ایران (ISG) به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان انواع مختلف شیشه های هوشمند شناخته می شود و شما می توانید، پس از بررسی مزایا و ویژگی هایی که این محصول برایتان به ارمغان می آورد، آن را از طریق این شرکت تهیه کنید. در ادامه به توضیحات بیش تری از مزایای شیشه هوشمند پرداخته ایم.

بررسی مزایای شیشه هوشمند

قابلیت بک پروجکشن

قابلیت بک پروجکشن یکی از مهم ترین مزایای اسمارت گلس شناخته می شود. کاربران می توانند با استفاده از یک پروژکتور، فیلم های دلخواه خود را با کیفیت HD بر روی شیشه هوشمند نمایش دهند. همچنین با اضافه کردن مولتی تاچ فریم های این شرکت، یک صفحه نمایشگر با ابعاد بسیار بزرگ لمسی خواهید داشت.

صرفه جویی در مصرف انرژی

از دیگر مزایای شیشه هوشمند می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. این محصولات با با بهره گیری از بهترین تجهیزات و علم روز دنیا ساخته شده اند که با جلوگیری از ورود اشعهUV  و IR، با کاهش مصرف انرژی، میتوانند هزینه های برق و گاز را تا ۳۰ درصد کاهش دهند.

مزایای شیشه هوشمند

با توجه به تکنولوژی به کار رفته در ساخت شیشه های هوشمند، کاربران می توانند در زمان دلخواه، حریم خصوصی خود را در کسری از ثانیه فراهم کنند. به این طریق که شما می توانید با کمک ریموت همراه این شیشه ها، فضای دید پشت آن ها را به طور کامل مات کنید تا افراد نتوانند داخل اتاق را مشاهده کنند.

دوام و طول عمر بالا

از دیگر مزایای اسمارت گلس می توان به دوام و طول عمر بالای آن ها اشاره کرد. محصولات شرکت شیشه هوشمند از متریال بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته می شوند. شیشه های هوشمند لمینیت در برابر ضربه مقاومت خوبی دارند. همچنین این محصول طول عمر بالایی در محیط های مرطوب و نما داشته و شما می توانید سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی از این محصول در خانه یا محیط کار خود استفاده کنید.

نصب آسان و افزایش فضای مفید

اسمارت گلس ها هیچ احتیاجی به ریل یا زیرساخت های خاص مانند نصب پرده های سنتی ندارند. به همین دلیل نصب آن ها در مدت زمان کوتاه و به سادگی انجام می شود. همچنین به دلیل عدم نیاز به پارتیشن های سنتی قدیمی، فضای بیش تری را در اختیار افراد قرار می دهند. با توجه به تمامی موارد، نصب آسان و افزایش فضای مفید به عنوان یکی از مهم ترین مزایای اسمارت گلس ها به شمار می رود.

تنوع بالا محصولات

شیشه های هوشمند با تنوع بالایی ساخته می شوند. از این جهت شما می توانید با توجه به سلیقه خود و مطابق به نیازی که دارید، یک مدل مناسب را خریداری کنید. از طرفی دیگر این ویژگی باعث می شود تا افراد بتوانند متناسب با دکوراسیون داخلی خانه یا محیط کاری خود، یک مدل خاص از شیشه های هوشمند را خریداری کنند.

 منابع:

https://intelligentglass.net/5-benefits-smart-glass/

https://capsulesight.com/smartglasses/5-benefits-of-smart-glasses-in-our-lives/

https://intelligentglass.net/intelligent-glass-in-homes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *