دریافت اطلاعات بیشتر و کاتالوگ   09022341133   | AR | EN

وبلاگ

۴  موردی که قبل از خرید شیشه هوشمند باید بدانید

خرید شیشه هوشمند

امروزه استفاده از شیشه هوشمند یا اسمارت گلس نسبت به سال های گذشته افزایش چشم گیری داشته است.  بسیاری از مردم به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی که این شیشه ها دارند، به دنبال خرید و استفاده از آن ها هستند. برای استفاده بهینه از شیشه های هوشمند، نیاز است تا با قابلیت های مهم این محصول آشنا باشیم. در این مقاله قصد داریم برخی نکات مهم که قبل از خرید شیشه هوشمند میبایست در نظر داشته باشید را به طور کامل برای شما شرح دهیم تا اطلاعات کافی در رابطه با این محصولات داشته باشید.

  1. قیمت بالاتر به نسبت دیگر راهکارها

قیمت شیشه هوشمند به عنوان یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در انتخاب این محصول در طراحی ساختمان است. اگرچه شیشه هوشمند نسبت به سایر راهکارها جهت ایجاد حریم خصوصی مانند استیکر مات، پرده، کرکره برقی و … قیمت بالاتری دارد، اما به امکانات و ویژگی های خاص این محصول، حتی با کنار هم قرار دادن تمام مزایای راهکارهای مشابه، نمیتوان دست یافت! امکان ایجاد حریم خصوصی آنی، سهولت در نگهدرای و تمیز کردن، قابلیت بک پروجکشن جهت تبدیل شیشه به یک صفحه نمایشگر لمسی با ابعاد بسیار بزرگ، تنها بخشی از امکانات منحصربفردی است که با خرید شیشه هوشمند خواهید داشت. لذا با آن که اسمارت گلس ها قیمت بالایی دارند؛ اما با در نظر رفتن ویژگی ها و مشخصات آن ها، ارزش خرید بالایی دارند.

  1. نیاز به جریان برق جهت فعالیت

از دیگر نکاتی که قبل از خرید شیشه های هوشمند باید به آن توجه کرد، نیاز آن ها به جریان برق است. به همین دلیل، میبایست تمهیدات لازم جهت تامین محل قرارگیری تجهیزات برقی (ترانس) در نزدیکی شیشه هوشمند از قبل دیده شود. لازم به ذکر است، شیشه های هوشمند با برق ۶۰VAC عمل میکنند و اتصال آنها به برق ۲۲۰VAC در لحظه باعث سوختن آن خواهند شد. همچنین، باید توجه داشت هنگامی که جریان برق خانه یا محیط کار شما قطع شود، این شیشه ها در حالت مات قرار خواهند گرفت. لذا در صورت استفاده در سرویس های بهداشتی یا حمام، در صورت قطع برق، شیشه هوشمند مات خواهد بود و نگرانی بابت حریم خصوصی وجود نخواهد داشت.

  1. نصب، نگهداری و تعمیرات

به طور کلی، نصب شیشه هوشمند حتما میبایست توسط افراد متخصص و تکنسین های آموزش دیده انجام شود، در غیر اینصورت عملکرد و طول عمر این محصول قطعا تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. شرکت شیشه هوشمند ایران (ISG) محصولات خود را بالاترین کیفیت نصب و حداقل با ۲ سال گارانتی ارائه مینماید. در صورت استفاده صحیح از این محصول، طول عمر شیشه های هوشمند با برند ISG بیش از ده سال خواهد بود. شیشه های هوشمند، مانند پرده یا کرکره نیاز به تمیز کردن ندارند، و براحتی با یک دستمال سطح شیشه میتواند تمیز شود.

خرید شیشه هوشمند

 

  1. کنترل کیفیت شیشه هوشمند

متأسفانه خرید و استفاده از شیشه هوشمند به طور کامل در ایران فراگیر نشده است و در مقایسه با سایر محصولات مشابه، افراد کمی هستند که برای محیط خانه یا محیط کار خود از این محصولات استفاده می کنند. به خاطر همین موضوع، ممکن است بسیاری از افراد در هنگام یافتن یک فروشگاه معتبر، برای خرید این محصولات دچار مشکل شده یا تنوع کمی از شیشه های هوشمند در دسترس آن ها وجود داشته باشد. پیشنهاد میکنیم، حتما قبل از خرید، از پروژه های اجرا شده و یا شوروم فروشنده بازدید و از کیفیت محصولات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید.

شیشه هوشمند ایران (ISG) با بیش از ده سال سابقه فعالیت اختصاصی در زمینه شیشه های هوشمند، ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش را همواره اولویت خود دانسته است.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نکات مهم قبل از خرید اسمارت گلس ها پرداختیم. با در نظر گفتن موارد فوق الذکر، لازم است تا هر فردی با بررسی کامل شرایط نسبت به خرید شیشه هوشمند اقدام کند. برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان ما با شماره تلفن ۸۸۷۵۰۲۸۲ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *