دریافت اطلاعات بیشتر و کاتالوگ   09022341133   | AR | EN

وبلاگ

قیمت شیشه هوشمند و عوامل تاثیر گذار بر آن

قیمت شیشه هوشمند

بررسی قیمت شیشه هوشمند و عوامل تأثیرگذار بر آن

 

شیشه هوشمند از جمله تکنولوژی‌های نوین در حوزه معماری و ساخت‌وساز است که با قابلیت‌های متنوع خود، امکان کنترل نور و حریم خصوصی را به کاربران ارائه می‌دهد. قیمت شیشه هوشمند با برند ISG از متر مربعی ۱۰ میلیون تومان در حال حاضر ارائه میشود. شیشه هوشمند ایران یکی از اولین و برترین ارائه دهندگان شیشه هوشمند در ایران است که با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در این حوزه، بالاترین کیفیت شیشه هوشمند را در ایران ارائه میدهد.

قیمت شیشه هوشمند تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فیلم هوشمند: یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار روی قیمت شیشه هوشمند، کیفیت فیلم هوشمند مورد استفاده است. میزان شفافیت، زاویه دید و طول عمر، برخی از عوامل تعیین کننده کیفیت فیلم هوشمند هستند که به نوع و برند کریستال های مایع، لایه هایPET و ITO استفاده شده در تولید فیلم هوشمند بستگی داشته و همگی در قیمت فیلم هوشمند تاثیر گذار هستند.
  2. لایه واسط: برای رسیدن به بالاترین میزان شفافیت در شیشه های هوشمند، میبایست از لایه های واسط مخصوص لمینیت فیلم های هوشمند با بالاترین شفافیت استفاده کرد.
  3. پروسه لمینیت: پروسه لمینیت شیشه های هوشمند با یکدیگر متفاوت است که همین موضوع در قیمت تمام شده و کیفیت شیشه هوشمند اثر گذار است.
  4. شکل و ابعاد: یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت شیشه هوشمند، اندازه و شکل مورد نیاز است. معمولاً شیشه‌های بزرگ‌تر و با ابعاد خاص هزینه بیشتری دارند.
  5. ساختار: شیشه هوشمند میتواند بصورت فیلم هوشمند نصب شده روی یک لایه شیشه تشکیل یا بصورت لمینیت یا بصورت دوجداره ارائه شود. هر کدام از این ساختارها بسته به ضخامت شیشه و نوع فیلم هوشمند مصرفی قیمت متفاوتی خواهند داشت.
  6. باسبار: کیفیت مواد مصرفی و چگونگی تولید باسبار (بخش انتقال دهنده جریان الکتریکی)، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه هوشمند است. شیشه هوشمند ایران با استفاده از مواد اولیه با بالاترین کیفیت، طول عمر طولانی محصولات را تضمین می کند.
  7. کیفیت نصب: شیشه هوشمند نیاز به نصب تخصصی دارد و هزینه نصب نیز می‌تواند بخشی از قیمت نهایی را شامل شود. نصب صحیح این محصولات برای عملکرد بهینه آن‌ و افزایش طول عمر محصول از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار است.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت شیشه هوشمند با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *